Φοιτητικοί Σύλλογοι ΤΠΨΤ και ΤΘΣ, ΣΚΤΝ ΠΑ.ΠΕΛ. | Θέση απέναντι στην εγκύκλιο Πιερρακάκη και στην δήλωση Κατσή

 


Αντίθετοι στην εγκύκλιο του υπουργού Παιδείας, Κυριάκου Πιερρακάκη, για την διαδικτυακή εξεταστική των φοιτητών, αλλά και στην δήλωση του πρύτανη του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Ανδρέα Κατσή που υποστήριξε ανοιχτά την εγκύκλιο αυτή, τάσσονται οι φοιτητές μέλη και των δύο φοιτητικών συλλόγων που υπάρχουν πλέον στο Ναύπλιο.


Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά την σχετική ανακοίνωση των φοιτητών, στο Ναύπλιο.


«Ενώ οι καταλήψεις συνεχίζονται για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα και ο φοιτητικός αγώνας ολοένα και εντατικοποιείται, βλέπουμε τον υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κ. Πιερρακάκη να προσπαθεί να υπονομεύσει το αγωνιστικό φοιτητικό κίνημα, αγνοώντας τα αιτήματα και τις ανάγκες των φοιτητών, αφού δίνει μεγαλύτερη βάση στο πως θα γίνει διαδικτυακά η εξεταστική. Με εγκύκλιο που στάλθηκε στις συγκλήτους την Πέμπτη 25 Ιανουαρίου, γίνεται  επιτρεπτή η διεξαγωγή διαδικτυακής εξεταστικής - για λόγους ανωτέρας βίας ή έκτακτων συνθηκών - ανάλογα με τον εσωτερικό κανονισμό του εκάστοτε Α.Ε.Ι. .

 

Εξ αρχής η επιλογή να προταθεί το νομοσχέδιο για την δημιουργία ανώτατων ιδιωτικών ιδρυμάτων, σε περίοδο εξεταστικής, φανερώνει σκοπιμότητα να δημιουργηθούν αναταραχές και διχόνοια μέσα στα φοιτητικά σώματα και να ακινητοποιηθεί μία ενδεχόμενη αντίδραση. Στην πραγματικότητα, αν η κυβέρνηση ενδιαφερόταν για την ακαδημαϊκή μας πορεία, δεν θα είχε προταθεί το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, πόσο μάλλον σε περίοδο εξεταστικής.

Με την εγκύκλιο υπονομεύεται μέρος της ουσίας της κατάληψης, δηλαδή η παρακώλυση θεσμικών διαδικασιών, ενώ, ταυτόχρονα ανοίγει ο δρόμος για την διενέργεια διαδικτυακών μαθημάτων εν μέσω κατάληψης, όπως ήδη έχουμε δει να συμβαίνει άτυπα στο πανεπιστήμιό μας. Είναι μία κίνηση που ευνοεί την κυβερνητική νεολαία και τα απολιτίκ άτομα, προωθώντας τον ατομικισμό και τον καριερισμό, μέσα σε ένα καπιταλιστικό περιβάλλον το οποίο μας θέλει να μένουμε απαθή χωρίς ταξική συνείδηση και συνδικαλιστική δράση.

 

Ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου μας Α. Κατσής έσπευσε να υποστηρίξει την υπουργική πρόταση με πρόσχημα την «αποδοτικότητα» που είχε η εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά την διάρκεια της πανδημίας. Ωστόσο, ως φοιτητά βιώσαμε μια διαφορετική πραγματικότητα, αφού αυτή η μέθοδος αλλοίωσε την ποιότητα των σπουδών μας. Συγκεκριμένα: ελλιπή μέσα, δυσκολίες σύνδεσης, υποβάθμιση των παραστατικών και βιωματικών μαθημάτων κ.α. . Επομένως, με την στάση του αποκαλύπτει ότι δεν ενδιαφέρεται για την καλύτερη διεξαγωγή πανεπιστημιακών διαδικασιών. Αντίθετα, είναι υπέρ της εμπορευματοποίησης της παιδείας, παραμερίζοντας τα δικαιώματα των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας. Στην πραγματικότητα, αν ο Α. Κατσής ενδιαφερόταν για την ευημερία της ακαδημαϊκής μας πορείας, θα σταματούσε να συγκαλύπτει τον παραβιαστή συνάδελφό του και τέως αντιπρύτανη του ΠαΠελ)Αστέριο Τσιάρα και δεν θα προσπαθούσε συνεχώς να παρακωλύει τις διαδικασίες απομάκρυνσής του. Πώς μπορεί το φοιτητικό σώμα να εμπιστευτεί έναν άνθρωπο, ο οποίος επανειλημμένα παρεμποδίζει κάθε προσπάθειά μας στη δημιουργία ενός ασφαλούς πανεπιστημιακού περιβάλλοντος;

Ως κατάληψη δηλώνουμε την αποχή μας από την διαδικτυακή εξεταστική. Καλούμε τους/τις διδάσκοντες/ουσες να μην προβούν σε διαδικασία εξέτασης, και τα διοικητικά- διδακτικά μέλη να τοποθετηθούν δημόσια και να μας στηρίξουν έμπρακτα. Η δεδομένη εγκύκλιος λειτουργεί εκβιαστικά και χρωματίζει τις κινητοποιήσεις μας, δημιουργώντας το εξής ερώτημα: Θεωρείται η φωνή και η αντίδραση των φοιτητών  κατάσταση ανωτέρας βίας;»

 

10-100 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ

ΟΥΤΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΟΥΤΕ ΚΡΑΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ

ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη