Γιατί απεργούν οι ιδιοκτήτες των συνεργείων αυτοκινήτων | Για ποιον λόγο αντιδρούν στο ψηφιακό πελατολόγιο

 

Φωτογραφία από τον Jens P. Raak στο Pixabay

Από σήμερα μέχρι και την Παρασκευή 4 Ιουλίου 2025, θα βρίσκεται σε ισχύ, η απεργία που έχει κηρύξει η Ενιαία Ομοσπονδία Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκίνητων Μηχανήματων Μοτοσυκλετών, ενάντια στο ψηφιακό πελατολόγιο, που εφαρμόζεται σε όλα ατα συνεργεία, αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, από σήμερα 1η Ιουλίου 2025.

Οι λόγοι που δεν θέλουν το ψηφιακό πελατολόγιο στα συνεργεία

Όπως οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των συνεργείων, αναφέρουν, οι λόγοι για τους οποίους διαφωνούν με το ψηφιακό πελατολόγιο, είναι, ότι η πλειοψηφία των συνεργείων, αφορά μικρούς ελεύθερους επαγγελματίες, οι οποίοι όπως οι ίδιοι χαρακτηριστικά αναφέρουν έχουν, επιφορτιστεί, με τις επισκευές των οχημάτων, που αναλαμβάνουν, την παραλαβή και την παράδοση των οχημάτων στους πελάτες τους, την ψηφιακή κάρτα εργασίας για όσους έχουν και υπαλλήλους, την διαχείριση των παραγγελιών των ανταλλακτικών, καθώς επίσης και την έκδοση των αποδείξεων και των τιμολογίων στους πελάτες τους.

Σύμφωνα με όλα αυτά, οι ιδιοκτήτες ειδικότερα των μικρών συνεργείων είναι ήδη πολύ επιβαρυμένοι χρονικά, λόγω του μεγάλου όγκου της δουλειάς που καλούνται να φέρουν σε πέρας, και ήδη με την υπάρχουσα ψηφιοποίηση, όπως το mydata, καθώς επίσης και το ψηφιακό μητρώο συνεργείων, έχουν ήδη επιβαρυνθεί σημαντικά και δεν αντέχουν να επιβαρυνθούν και άλλο.

Επιπλέον σε πολλά μικρά συνεργεία, οι ιδιοκτήτες τους αναφέρουν, πως δεν έχουν την δυνατότητα, να προσλάβουν, εξειδικευμένο προσωπικό για αυτήν την δουλειά, και ότι αν χρειαστεί να το κάνουν, το κόστος αυτό μοιραία θα μετακυλήσει στους πελάτες τους, που θα έρθουν αντιμέτωποι με την αύξηση των τιμών, για τις υπηρεσίες των συνεργείων τους.

Κάτι που όπως λένε θα τους δημιουργήσει σίγουρα πολύ σοβαρό πρόβλημα, αφού θα σπρώξει μία σειρά από πελάτες τους, σε αμφιβόλου ποιότητας συνεργεία, που ίσως δεν λειτουργούν καν νόμιμα, ακόμα και μέσα σε γκαράζ.

Το νέο μέτρο δεν έχει στόχο τον δήθεν «εκσυγχρονισμό» μέσω της ψηφιοποίησης

Όπως οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες των συνεργείων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών αναφέρουν, το νέο μέτρο δεν έχει στόχο τον δήθεν «εκσυγχρονισμό» μέσω της ψηφιοποίησης, αλλά έρχεται να προστεθεί από την κυβέρνηση, ως ένα ακόμη φορομπηχτικό εργαλείο.

Αθέμιτος ανταγωνισμός με τις μεγάλες μονάδες συνεργείων

Επίσης οι ιδιοκτήτες των συνεργείων αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών, αναφέρουν, ότι αυτό το μέτρο του ψηφιακού πελατολογίου, τους δημιουργεί, αυτομάτως, έναν πραγματικά αθέμιτο ανταγωνισμό με τις μεγάλες μονάδες συνεργείων επισκευής, μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, οι οποίες όμως ανήκουν σε μεγάλες εταιρείες, που αυτές έχουν την οικονομική δυνατότητα να εφαρμόσουν το ψηφιακό πελατολόγιο, χωρίς μεγάλο κόστος, και κυρίως χωρίς το κόστος αυτό, να μετακυλήσει μετέπειτα στους πελάτες.

 

 

Οι προγραμματισμένες κινητοποιήσεις και το μοναδικό αίτημα στην κυβέρνηση

Σήμερα μάλιστα είχαν προγραμματίσει το πρωί στην Αθήνα και κάποιες κινητοποιήσεις, από τις οποίες όμως μένει τώρα μόνο να δούμε το αποτέλεσμά τους, καλώντας παράλληλα την κυβέρνηση να αποσύρει άμεσα το μέτρο για το ψηφιακό πελατολόγιο.

 

 

Post a Comment

Νεότερη Παλαιότερη